روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه ها

مدیرسایت
اخرین بروزرسانی 10 دی 1399
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

روابط عمومی در زمان بحران. تصور کنید که یک بحران به سازمان شما ضربه می زند و در رسانه ها مطرح می شوید. شما ابتکار عمل را به رسانه آغاز می کنید. شما یک پیام واضح و آسان دارید. و قیمت های دقیق مورد نظرتان را در داستان های آخر دریافت می کنید.

شما خواهید آموخت که چگونه در زمان بحران روابط عمومی ، پیام ها را به رسانه ها آماده و ارسال کنید. نحوه برنامه ریزی برای کنفرانس های مطبوعاتی ، بیانیه های رسانه ای ، پیام ها و نیش صدا پوشش داده خواهد شد. چرا قبل از اینکه بدانید چه زمانی یا بحران چیست ، آمادگی برای یک بحران ضروری است. ارتباطات بحران روابط عمومی به طرحی نیاز دارد که همه جنبه های توسعه پیام ، تمرین و مدیریت رسانه را در بر بگیرد. این دوره برای مدیران عامل ، مدیران روابط عمومی ، مدیران بحران و هر کسی که مسئول اعتبار یک سازمان است ایده آل است.

اهداف یادگیری

توانایی مدیریت ارتباطات بحران
بدانید که چگونه با اعتماد به نفس در دوربین ظاهر شوید
پیام ها را آماده کنید
به س questionsالات سخت دست بزنید

پیشنیازها

  • دوربین فیلمبرداری (تلفن همراه یا وب کم کار خواهد کرد)

مخاطب هدف

  • این دوره برای مدیران عامل ، مدیران روابط عمومی ، مدیران بحران و هر کسی که مسئول اعتبار یک سازمان است ایده آل است.

برنامه تحصیلی

2 ساعت 6 دقیقه

شما می توانید با بحران رسانه ای کنار بیایید و جلو بیایید

امور خانه داری

اساتید دوره

مدیرسایت

4.17/5
51 دوره
6 دیدگاه
28 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
رایگان
سطح
متوسط
مدت زمان 2.1 ساعت
زبان
فارسی
اعتبار ثبت نام: مادام العمر
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه