دوره کسب و کار

محبوب ترین ها
درحال رشد

تمام درس های کسب و کار

ما 6 دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده
ویژه
رایگان

مدیریت پروژه استراتژیک

3 درس
22.5 ساعت
همه سطح‌ها

در این دوره شما می آموزید که چگونه دفتر مدیریت …

آنچه یاد خواهید گرفت
چگونه مدیریت متفاوت است
چگونه سازمان باید تغییر کند.
از نقاط قوت موجود خود پیروز شوید
چگونه می توان با نقاط ضعف خود کار کرد ، حتی آنها را به نقاط قوت تغییر داد!
ویژه
رایگان

ماشین مهارتهای ارتباطی

22.5 ساعت
همه سطح‌ها

برخلاف سایر دوره ها ، ماشین مهارتهای ارتباطی دوره کاملی …

آنچه یاد خواهید گرفت
هر آنچه برای پیشرفت مهارتهای ارتباطی خود باید بدانید
در تجارت و زندگی اقناع کننده و تأثیرگذارتر شوید
رایگان

دوره صدور گواهینامه مهارت های مدیریت کامل

22.5 ساعت
متوسط

پروژه ها در اطراف ما هستند. تقریباً هر سازمانی پروژه …

آنچه یاد خواهید گرفت
سطح بالاتری از مهارتهای رهبری و مدیریت را توسعه دهید
به کاملترین پتانسیل خود برسید
ارائه ارزش فوق العاده
رایگان

راهنمای کارآفرین برای مبتدیان

21.3 ساعت
مبتدی

راهنمای کارآفرینان برای مبتدیان و دوره ای است که با …

آنچه یاد خواهید گرفت
برای ارتقا روحیه کارآفرینی و در نظر گرفتن گزینه راه اندازی شرکت به عنوان یک فرصت شغلی
توسعه مهارت های کارآفرینی و استفاده از ابزاری که افراد را برای کار در یک پروژه کارآفرینی تجهیز می کند
دانش ضروری برای کسانی که به مدیریت شغل خود علاقه مند هستند
رایگان

فلسفه علم

21.8 ساعت
متوسط

طی چهار قرن گذشته ، دانشمندان قصد داشته اند درک …

آنچه یاد خواهید گرفت
دانش آموزان قادر به تدوین دیدگاه های اساسی مرتبط با مثبت گرایی منطقی و دستکاری مفهومی ارتباط متقابل مشاهده و شکل گیری نظریه خواهند بود.
دانش آموزان قادر به درک و ساختار اصلی مواردی هستند که فلسفه علوم با آنها درگیر است.
دانش آموزان قادر به ارزیابی پیامدهای دیدگاه مثبت گرای منطقی در مورد علم ، فلسفه و ارتباط متقابل آنها خواهند بود.
رایگان

تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می …

آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه