مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر
 
 
 
 
 
 
 
 انتشار اولین اثر برگزیده تالیف شده در پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر با همکاری موسسه آزمون یار پویا

 برگزاری دومین جلسه کارگروه بررسی و تصویب طرح نامه سطح چهار رشته تفسیر تطبیقی

 جلسه دفاع پایان نامه اعظم طلایی جم از طلاب سطح 3 با موضوع «نقش کنترل خشم دراصلاح روابط اجتماعی در قران باتکیه بر بیانات ایه الله جوادی املی »

 جلسه دفاع پایان نامه ریحانه جهانی از طلاب سطح 3 با موضوع «بررسی فقهی و قانونی و واگذاری مسئولیت به غیر مسلمان در حکومت اسلامی»

 برگزاری مصاحبه گرایش تاریخ اسلام و تفسیر و علوم قرآنی

 برگزاری کارگاه نگرش تا نگارش پایان نامه

 برنامه مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی

 اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام عصر (عج) در سراسر کشور

 دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب

  رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از طلاب سراسر کشور

 مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه ای: حوزه های علمیه با تمام توان ازسپاه پاسداران حمایت می کند

 در حمایت از سپاه پاسداران: تجمع بزرگ حوزویان در مدرسه فیضیه

 

خانه اخبار برگزاری کارگاه نگرش تا نگارش پایان نامه ...
دوشنبه 27 مرداد 1399     برگزاری کارگاه نگرش تا نگارش پایان نامه

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، کیاهور، معاون پژوهش کوثر، از برگزاری  کارگاه نگرش تا نگارش پایان نامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر قمرزاده، استاد این جلسه و خانم دکتر احمدی بیغش، دبیر علمی کارگاه و جمعی از اساتید و طلاب سطح 4 خبر داد.

 احمدی بیغش، با اشاره به ضرورت تشکیل این کارگاه به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: با توجه به تشکیل جلساتی به صورت مجازی در گروه ها و نداشتن خروجی مدّ نظر، تشکیل این کارگاه به صورت حضوری لازم به نظر رسید.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که طرحنامه نقشة راه ایدة پژوهشیِ پژوهشگر می‌باشد، در این کارگاه روند نگارش طرحنامه در طی سه مرحله‌ی مسأله داری، مسأله یابی و مسأله نویسی به صورت مرحله به مرحله به طلاب توضیح داده، و این مراحل به صورت کارگاهی و عملی به طلاب آموزش داده شد.

استاد قمرزاده در این جلسه به چگونگی دستیابی مهارت مسأله یابی و دغدغه مندی در یافتن موضوع مناسب در روند نگارش پایان نامه پرداخت و گفت: این مهارت از طریق نیازسنجی، خلأ سنجی، مسیر سنجی، تعامل سنجی، اعتبار سنجی و انعطاف سنجی امکان پذیر است. وی در ادامه به صورت تفصیلی به توضیح این مراحل پرداخت.

وی در روند اجرای این کارگاه به شاخص های مسأله علمی در سطح دکتری اشاره کرد و گفت: یک مسأله باید تولیدگر، کاربردی و مسألة روز بوده و قابلیت رساله، نقد و تحلیل و تولید به میزان سطح دکتری را داشته باشد و همچنین دارای قابلیت لازم برای پرداخت فرضیه و سؤالات تحقیق باشد.

لازم به ذکر است در جلسه صبح مباحث کلی مسأله داری و مسأله یابی و در جلسه بعدازظهر به صورت تفصیلی به مبحث مسأله نویسی پرداخته شد.

گفتنی است، اولین جلسة این کارگاه در 27 مردادماه سال جاری از ساعت 7:30 الی 16:30 با حضور اساتید و طلاب در پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر برگزار گردید.

 


دوشنبه 27 مرداد 1399 - 15:54:03

ارسال نظر


آرشیو : 1  


امروز:  دوشنبه 7 مهر 1399
اخبار
آموزش
کتابخانه
اصطلاحات
مقالات
اساتید
کانون قرآن
گفتمان
پرسش و پاسخ
بسیج
گالری عکس
مناسبت ها
فرزانگان
اطلاعیه ها و بیانیه ها
رویدادها
تازه های علمی
 
 
 
 
کليه حقوق معنوي براي مجتمع آموزش علوم اسلامي کوثر محفوظ مي باشد.
Designed by Hetav Group & Powered by: Karimabadi